Födelsedagsfirande av min kära pappa.

I De allra bästa.,
Eftersom min pappa fyller år imorgon så har vi varit till hans gata och gratulerat honom idag istället. För alla vet väl att man har lite mer tid över på söndagar än på måndagkvällar efter jobbet. ;) heh.
Elsa var hela överlycklig när hon fick hjälpa morfar att öppna sina paket. :) haha. Och det bjöds på mumsigt fick som vanligt. Sen lekte Elsa tills det var leksaker överallt, och morfar fick läsa samma bok ungefär 7 gånger. ;)
Men det var ju inte bara Elsa som lekte, vi hittade även J i fullt sjå med att bygga duplo och sittandes vid bordet där han ritade med Elsas pennor. :) haha.

( söta lilla Elsa provade en hatt från utklädningslådan hos morfar och bonusmormor, hihi. )

Morfar fick även sitta framför datorn med Elsa i knät och klicka sig runt på youtube och titta/lyssna på diverse barnprogram och sånger. Haha. Dagens barn och tekniken alltså. ;)

Besöket avslutades med att vi plockade fram bordshockeyn. ;) Och jag är verkligen sämst, haha - när J har gjort mål så letar jag fortfarande efter vart man rör på målvakten. :D haha. Så efter att jag slitit i allt, vrålat och hoppat runt ( och förlorat, heh ) så fick pappa ta över och spela mot J. Och den matchen blev betydligt jämnare och till min stora besvikelse vann J över pappa. Så nu är han en mallgroda. ;) haha.

( det var bordshockey på blodigt allvar, behöver jag berätta att det flög puckar över hela köket? haha )

Så för att sammanfatta dagens födelsedagsfirande: underbart sällskap, smarrigt fika, mysiga lekstunder, en pappa/morfar som blev jättenöjd över sina presenter och såklart lite bordshockey. hihi.

TOPPEN.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: