Fin utsikt.

I personligt.,
Jag har tittat på Elsa nästan hela dagen men då och då fick jag bläddra i senaste numret av mama. :) lovely. Då fick jag läsa om mammor och barn i största allmänhet, drömma om vackra ( och smarta ) inredningsdetaljer och fina kläder ( till både mig och Elsa, hihi ). Och nu när Elsa, förhoppningsvis somnar snart, så tänker jag bläddra lite mer, eftersom tv-tablån är helt värdelös idag.


Och nu tänkte jag äta lite för hårda godisar ( som har gömt sig i skafferiet en dag för länge i en öppen påse, haha ) för att sysselsätta mig i soffan där jag har legat hela dagen. Bleh, att vara sjuk är ett dumt påhitt.

Men som jag skrev, lite mama-läsning och hårda godisar är inte så pjåkigt.
Vardagslyx i all ära. :) haha.

  
Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Jadu, detta med graviditet och vikt är inget skoj!

Jag var ju ned i rekordlåg vikt i november 2010 när jag var sjuk, vägde 58 kg ett tag, men då såg jag sjuk ut.. Jag är trots allt 170 cm lång. Innan graviditeten och sommarens läckerheter vägde jag 61 kg och trivdes med det, så dit hoppas jag att hitta tillbaka även denna gång.. Man vet ju aldrig hur det blir, men innan Knut vägde jag alltid 64 kg så jag har blivit lättare efter jag fått barn än jag var innan.



Det blir som det blir, man har sina söta barn iaf så kan man hoppas att resten faller på plats ;)

Puss

Skrivet av: - säändie
I

Underbar utsikt - älskar MAMA :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: