Ännu en dag under täcket.

I personligt.,
Typiskt, jag hinner vara tillbaks på praktiken EN dag och sen vaknar jag och är totalt överkörd dagen efter. Men jag får väl skylla mig själv när jag proppade mig full med värktabletter och knarkade nässpray för att överleva helgen och måndagen. :(
Så idag har jag myst under täcket i soffan hela dagen, förutom en kort stund när jag åkte till apoteket för att inhandla diverse nödvändigheter. Och så att ni vet, pappersnäsdukarna har använts flitigt även idag. Bleh.

Och nu tänker jag gå och sova, och jag hoppas verkligen att jag vaknar upp och mår bättre imorgon. ( Hoppas, hoppas, hoppas. )

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Men stackars dig! Brukar dina förkylningar hålla i sig så här länge? Kram! <3

Skrivet av: - säändie
I

Nu bestämmer jag att du ska bli frisk, PÅ MOMANGEN! ♥



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: