- jag har pengar mamma.

I Lilla Elsa,
Idag var jag tröttare än vanligt på morgonen, vilket jag förstår med tanke på att jag varit sjuk hela veckan och blivit väckt tidigt av Elsa nästan varje dag och idag var jag helt förstörd. Så jag vaknade inte av Elsa, utan hon lyckades smyga runt i lägenheten medan jag sussade så sött, och hon tände alla lampor, tittade på tv, placerade alla sina gosedjur i soffan och lyckades hitta min plånbok och plockade ut allt jag ägde. Och sen hoppade hon upp i sängen och kastade mynten på mig och säger med världens gladaste röst:
- jag har pengar mamma.
Haha. :)

Så nu ska hon få mata sin lilla spargris med de mynten som hon hittade. Hehe. Om hon har gått på en lyckad skattjakt ska hon väl självklart få behålla sin lilla skimrande skatt. ;)

  
Skrivet av: Elin
I

Hahaha men gud så sött :)

Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Ja men gör det. Jag köper ju också hem varje fredag men den här veckan kunde jag inte hålla mig så jag köpte redan igår ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: