Vackert hår i vinter.

I Blandat,
Eftersom jag är medlem i Buzzador så har jag fått chansen att prova Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam som ska ge tre gånger mer näring än ett vanligt balsam. Håret blir mindre statiskt och resultatet blir ett mjukt och glansigt hår - perfekt nu i vinter!


Den här tiden på året så blir håret ofta torrt och risigt, eftersom det förlorar fukt. Då är det extra viktigt att ta hand om håret. Det djupverkande intensivbalsamet ger en intensiv effekt som reparerar och förhindrar kluvna toppar och att håret går av. Håret blir återfuktat på djupet samt mjukare och starkare. :)

Jag har inte hunnit testa intensivbalsamet ännu, eftersom jag hämtade ut mitt paket igår - men ikväll ska jag prova det för första gången. :) Jag kommer använda det tillsammans med schampot i samma serie från Dove.
Och jag ska försöka ta en före och efter bild, så att jag får bildbevis på hur resultatet blir efter några veckors användande. :)
Jag fick även tio stycken mindre förpackningar att dela ut till mina vänner när jag buzzar för dem, så ni som bor här i närheten kan ju kommentera inlägget om ni vill ha en mini-förpackning att prova själva. :)

Ett litet tips för att motverka frissigt och slitet vinter-hår är att använda mössa eller halsduk utomhus för att skydda håret mot vind och kyla. ;)


Om du inte redan är medlem på Buzzador så kan jag verkligen rekommendera det. :) Det är kostnadsfritt att vara medlem och du får chans att prova på många olika typer av produkter / tjänster. Så vad väntar du på - gå med här. ;)

  
Skrivet av: simone
I

ja vill ha :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: