Söndag och mysigt besök.

I De allra bästa.,

Idag fick vi besök av Fredrik, Elsas gudfar och hans söta flickvän Nathalie. Och Elsa blev fullkomligt överlycklig. Hon skrattade och lekte hela tiden, och de fick inte sitta still mer än en minut åt gången då hon ville leka non-stop. :) hihi.
Som jag nämnt tidigare så älskar hon att klä ut sig och idag gav hon Fredrik lite accessoarer så att han fick den rätta stilen. ;) hihi.


kärlek, hihi.


Vi fikade lite goda bullar och jäste lite i soffan innan det var dags för dem att åka härifrån, vilket Elsa absolut INTE tyckte om. Hon lämnade nappen och snutten hos mig och vinkade hejdå till mig och J och tänkte följa med dem hem istället. Och sen när hon insåg att hon inte fick göra det så blev hon alldeles förtvivlad och började gråta. Tårarna rann och hon försökte klamra sig fast vid både Fredrik och Nathalie.
Lilla gumman, det gjorde ont i hjärtat att se henne så förtvivlad.
( men hon har väl förstått att när de åker härifrån så dröjer det väldigt länge innan hon får träffa dem igen och det känns väl mindre bra. ) Så nu måste vi försökta åka iväg lite oftare - både till min älskade mamma och sis samt Fredrik och Nathalie.

Och efter en liten stund gråtande i soffan så blev Elsa sig själv igen och lekte vidare, tills vi fortsatte söndagsmyset med att hämta älskade sis på tågstationen ( Och även här blev Elsa överlycklig och skrek högt och glatt när hon såg Martina genom bilfönstret. hihi ) för att åka hem till Elsas morfar för lite sent födelsedagsfirande av syster.
Och efter några timmar där så for vi hemåt och nu tänker jag och sis ha söndagsmys framför Big Brother. ;) haha.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: