Snowracer, korvgrillning och strålande sol.

I personligt.,
Idag fick jag en välbehövligt sovmorgon och jag fick en mindre chock när jag vaknade och tittade på klockan: 11.11 ( jag brukar nämligen inte sova så länge, inte ens när jag får, haha ) så tack älskade J för sovmorgonen.

Och eftersom solen strålade och det inte var alltför kallt ute så hoppade vi i mjuka kläder, packade ryggsäcken och hämtade Elsas snowracer och sen gick vi hemifrån. :)
Vi mötte Elsas morfar vid pulkabacken där vi grillade lite korv och åkte snowracer och madrass. :) hihi. Elsa var helt överlycklig, även om hon frös lite. :)
Och jag har lite ont i rumpan så här efteråt, eftersom pulkabacken var lite isig och knölig och madrassen lite väl tunn, haha. Så det gjorde lite ont när man for nerför backen ;) haha.



Mannen i mitt liv

Johan var en riktig våghals i backen, en himla tur att han inte gjorde illa sig då han åkte ner på det allra tokigaste visen ;) haha. ( jag kan visa en film på det senare, då det var min kära pappa som filmade och han har inte skickat den än )


Jag lyckades filma en liten stund när Elsa for nerför backen med morfar. :) Och om ni lyssnar riktigt noga på Elsas glädjetjut så hör ni att det är knöligt i backen. ;) haha.

När Elsa tyckte att hon hade åkt tillräckligt så packade vi ihop och for hemåt, och hon somnade på två sekunder när hon skulle skulle sova middag, trots att hon självklart hävdade att hon inte alls var trött. ;)

En toppendag helt enkelt.

  
Skrivet av: - sääändie
I

Gårdagen var verkligen en underbar dag :) Mysigt med en liten utedag med familj & släkt! Det gjorde ni helt rätt i. och den där pulka-backen är perfekt att åka i. :D Vi får ta en utedag snart vi med. När båda är lediga.



PUSS! ♥

Skrivet av: Bästaste mormor
I

Ser härligt ut :) men fattades en mycket viktig sak! Elsas hjälm!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: