Preggot fick stanna hemma.

I personligt.,

Igårkväll hade vi en alldeles lagom lördagkväll: smaskig middag tillsammans med grannarna följt av lördagsmys i soffan med chips, dipp för oss vuxna och lördagsgodis för Elsa.
Och på tv:n visades mellon så klart. :) Haha, och allas vår älskade / hatade orange Björn Ranelid gick vidare direkt till globen, jisses. ;)
Elsa drack festis, preggot drack cola kvällen till ära, och de andra förtärde diverse alkoholhaltiga drycker, i liten mängd så klart. :) Och när Elsa somnat för natten så fick de andra den tokiga idéen att gå ut, haha. Så de ringde taxi och for ner på stan vid halv tolv, medans jag och Elsa så snällt fick stanna hemma. :) hihi. Inte mig emot då jag var så trött att ögonen sved. Så när de åkt iväg så kröp jag ner i den stora varma sängen och somnade sött.

Och imorse när jag och Elsa vaknade så var det fortfarande tomt på andra sidan av sängen, så jag klev upp och gissa vad jag hittade i vardagsrummet? Haha. En J som låg och sov i soffan med gårdagens kläder på. Haha. :D Han hade börjat titta på tv när han kom hem inatt men råkade somna på soffan, hehe. :)

Det bästa med det hela var att det var min tur att få sovmorgon idag så jag lämnade Elsa hos Johan och kröp ner i sängen igen, och dessutom hade min kära sambo lovat att städa medan jag sov. ;) Och tro det eller ej, men han gjorde det faktiskt. :)


  
Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Hahahaha, men Johan då! Vad bra att han skötte sig iaf ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: