Kan det vända nu?

I personligt.,
Som jag skrivit tidigare så var jag tillbaks på praktiken i måndags men sen vaknade jag upp på tisdagsmorgon och var sjukare än tidigare. Vilket gjorde mig så arg, för jag vill verkligen inte ligga hemma i soffan dag ut och dag in längre. Inte bara för att det är så grymt tråkigt utan för att jag vill vara på praktiken och ta vara på den fina chansen jag har fått att verkligen lära mig något och få lite arbetslivserfarenhet.

I fredags tänkte jag ignorera det faktum att jag var sjuk men efter att det var en omöjlighet att försöka stå upp mer än en minut, med en hemskt yrsel och en kropp som bara skakade så slutade det med att J fick vända bilen och köra hem mig efter fem minuter. ( för jag var ju dum nog att ignorera Johans order om att jag skulla stanna hemma ) och tog mig ändå ut till bilen och sa med gråten i halsen att jag visst tänkte åka till praktiken.
Ibland är jag för dum för mitt eget bästa, men jag ville verkligen inte vara hemma en hel dag till. Det är så tråkigt att vara sjuk. :(

Så nu hoppas, hoppas, hoppas jag verkligen att det har vänt.

  
Skrivet av: Annika
I

Hoppas du har blivit frisk nu! :) Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: