Jag behöver SOVA.

I Lilla Elsa,
Det kommer som ett brev på posten, vareviga helg.

På veckorna behöver jag oftast väcka Elsa på mornarna eftersom hon är så himla trött MEN på helgerna är hon alltid jättepigg och vill mer än gärna att vi ska börja dagen redan klockan sex på morgonen. Toppen säger preggot, eller inte.
Idag vaknade jag t.ex. efter klockan fem av att alla ( och då menar jag verkligen alla ) lampor i lägenheten var tända. Det kändes som att vakna upp på solen, haha. Och det var, ehm, jätteskoj.
Men jag fick henne åtminstone att låta mig ligga kvar i sängen till efter klockan sju, även om jag inte fick sova så mycket.

Jag vet att barn gör så här, men det är jobbigt, haha. :) När man får sova, då ska trollungen vakna tidigt och när man måste kliva upp då vill hon sova länge.
Livet som förälder är härligt ibland ;) hehe.

( Och jag vet att det kommer bli lite sömn en lång tid framöver, men man behöver få tycka lite synd om sig själv ibland, haha )

  
Skrivet av: - säändie
I

Jädrar vad du har bloggat nu då :p jag hinner inte med. Men kul att ha lite att läsa :D



Jag förstår att du är trött. Speciellt eftersom du är preggo ;) ♥ Men varje dag är under nedräkning & det blir lättare med att vi går mot ljusare tider också :) Läste att du somnade på praktiken också. Haha. Inte lätt alla gånger!



PUSS! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: