Gårdagen,

I personligt.,

Började jag med att få sova 30 minuter längre än vanligt på morgonen ( eftersom jag inte behövde göra iordning älskade Elsa inför dagis då hon skulle vara hemma och leka med sin moster ) och sen gjorde jag mig iordning, halvt sovande som vanligt. ;) haha.
Att välja kläder igår var inget problem, då min söta mamma hade shoppat lite på h&m åt mig och skickat med lite smått och gått med sis då hon åkte hit. Tack, tack, tack älskade mamma.

Det är ju lite svårt att hitta kläder i garderoben som fortfarande passar, då magen vuxit en hel del på senaste tiden ;) hehe. Mina jeans är bara att glömma då jag får använda dubbla gummisnoddar för att hålla ihop dem då magen sticker ut så mycket. Haha. ( ändå är den inte så stor nu jämfört med hur det kommer vara om några veckor, hihi ) och alla mina tröjor är numera magtröjor. ;) såå snyggt, HAHA.

Och efter en hel dag på praktiken så var det ljuvligt att komma hem till en fin lägenhet där middagen stod på bordet och man möttes av en jätteglad Elsa och sis. sen gjorde sig tröttheten påmind och vi jäste i soffan resten av kvällen, och kollade såklart på Big Brother innan vi somnade. :)


  
Skrivet av: - sääändie
I

Fina magen :) ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: