Fredagsmys.

I personligt.,
Igår hade vi en mysig och lugn fredag.


Jag fick sluta tidigt från praktiken och stannade till på h&m innan jag for hemåt och inhandlade lite trosor och strumpor åt Elsa ( de lyckas ju alltid försvinna, haha, och trosorna används flitigt av vår lilla prinsessa nuförtiden ), sen hämtade jag henne tidigare från dagis. :)
Eftermiddagen ägnades åt att leka och mysa, och jag hade även tid till att packa ner alla kläder som numera har blivit lite för små eftersom magen har fått en lite annorlunda form ;) haha. Och de kartongerna får stå i förrådet tills Elsas lillasyster / lillebror har kommit till världen.
Och nu är det tomt, så tomt, i min garderob. ( tråkigt. )

Efter en god middag så fortsatte vi med fredagsmyset. hihi - bubbelvatten, lite godis och marabou mintkrokant fick åka ner i magen, mums. :) Och vi tittade lite på tv och bara myste.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: