Dagis är stängt idag,

I personligt.,

Så då har jag varit ledig från praktiken och myst med Elsa hela dagen.
Vi har, förutom himla mycket lek och skratt, hunnit med lite städning och andra hushållssysslor och avslutade dagen med lite bakning. :)
Och missförstå mig på rätt vis nu, jag stormtrivs på min praktikplats men det var väldigt skönt att få en dag hemma med Elsa, då det är väldigt svårt att få ihop vardagen när både jag och J börjar tidigt och jobbar väldigt sent. Som tack för min lediga dag så tänkte jag bjuda på lite goda bullar på praktiken imorgon ;) hehe.



Haha, Elsa har alltid lika fin morgonfrisyr. ;) Och nuförtiden vill hon väldigt gärna välja båder kläder och accessoarer själv, och ja - det blir inte alltid så lyckat. När jag ser bilderna så undrar jag om jag har en liten två-åring hemma eller om det är en åttio-åring? ;) Haha.

En av dagens sysslor - städa Elsas rum, som mer eller minre var ett bombnedslag ;) haha. Men Elsa är lika glad för det
Och det blev ju fint tillslut. :)





Elsa ger mammas bullar tummen upp. :) hihi. Och hon älskar att få hjälpa till att baka ( och alla andra hushållsysslor för den delen, min lilla hjälpreda )

Bilder säger mer än ord, vi har haft en toppendag helt enkelt.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: