Älskade vän.

I De allra bästa.,
Haha Sandra - lova att inte slå mig ;) men jag måste publicera den här underbara videon. :)
Jag fullkomligt älskar den och jag minns så väl den där kvällen, tror det var 06-07 ( när sändie fortfarande bara hade en trollunge, hehe ) och vi myste i köket i deras gamla lägenhet. Och hon var så frustrerad över att hon inte lyckades sjunga med stängd mun. ;) haha.


Underbara, underbara vän.


( bli inte arg sändie, hehe )

  
Skrivet av: - säändie
I

HAHAHA - jag minns detta. Och jag måste rätta dig liiite. Detta var i slutet på 2005 :p



Men vilken rolig kväll vi hade :D

Det är alltid lika roligt att titta tillbaka på gamla bilder och videoklipp. Tur att du var på hugget med telefonen :D



BTW, jag är inte arg :p men jag skäms dock. haha.



PUSS! ♥

Skrivet av: - säändie
I

och just det - frustration var rätta ordet :p och sedan var det inte lätt att hålla sig för skratt heller. och dessa typiska "fjortis" läten var ju rätt vanliga på denna tid. HAHA!



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: