7 februari.

I personligt.,

Jag är tillbaks på praktiken och nu tänker jag bannemig hålla mig frisk - LÄNGE. :) Och idag avslutade jag och J arbetsdagen med att äta middag tillsammans på en pizzeria i Hudik ( eftersom Elsas bonusmormor hämtade henne tidigare från dagis idag ). Så då kunde jag och J mysa för oss själva, lite vardagslyx. :) hihi.
Sen hämtade vi en lycklig trollunge hemma hos hennes morfar där hon hade lekt med morfar, bonusmormor och moster Isolde.

Innan vi myste ner oss i soffan framför Top model Sverige hade vi besök av söta Sara och Andreas en liten stund. :)
För tillfället ligger Elsa i sin säng ( och sover förhoppningsvis ), jag har ätit lite kvällsfika ( hallonkräm med mjölk, nom nom ) och J är på innebandy-träning. :)

Och nu tänkte jag läsa bloggar och slö-surfa lite innan jag hoppar ner i sängen och får lite skönhetssömn, för klockan ringer ju klockan fem imorgon bitti. Gosh.


  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Ja verkligen. Kickan är nog den gosigaste hund som jag någonsin har träffat :)



Ohh va härligt med lite vardagslyx :)



Kram

Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Ja den är riktigt bra faktiskt! Hade inte alls några höga förväntningar när jag började titta på den. Men efter första avsnittet var jag fast. Så nu har jag sett nästan alla (13 avsnitt) som finns att ladda hem :)

Skrivet av: Emilie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Vilken fin blogg :) Fina bilder på Elsa! Hon är jätte söt :) Ska bli spännande och roligt att följa er och resan med tillskottet :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: