27 februari.

I personligt.,
Idag har jag varit, om möjligt, tröttare än vanligt. Jag ( tro det eller ej ) somnade t.o.m sittandes när jag var på praktiken. Och då var det inte för att jag hade tråkigt, utan för att jag är så himla trött nuförtiden. Det är inte så enkelt att vara preggo. Haha. :)
Men jag klarade mig igenom dagen med iskallt vatten och mycket frukt, även om ögonen sved. Hehe.

Det syns inte så bra på bilden men min hy har blivit katastrofal, förmodligen är det en kombination av graviditeten, stressen och sömnbristen. Det ploppar upp nya finnar och kvisslor varje dag och det behövs mycket concealer för att dölja mina mörka påsar under ögonen ;) haha. Jag ber om ursäkt om det är för mycket information eller om ni tycker att jag gnäller. Men, min blogg - mina ord ;)

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Men stackare :( Vilken tid kliver du upp nu när du har praktiken?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: