21 februari, temlor och hejdå.

I personligt.,
Även idag fick jag sova 30 minuter längre än vanligt på morgonen, välbehövligt då jag är så trött nuförtiden att jag håller på att somna ståendes på dagtid, haha. :)
Innan det var dags att åka till Hudik så åt jag en lätt frukost, lite turkisk yoghurt, flingor och lite frysta bär. Mums ( synd bara att jag är så illamående jämt )

Efter en dag på praktiken så var det ljuvligt att få komma hem och hoppa i mjukisbyxorna och bara vara, sådär härligt slö ;) haha. Älskade syster hade middagen färdig och Elsa hade saknat oss.
När vi ätit middag så fick vi besök av vår kära pappa, han hade med sig nybakta semlor, som Elsas bonusmormor Kicki hade bakat dagen till ära. :) Så dem mumsade vi i oss, och hembakta semlor är ju sååå goda. hihi.
Och när pappa ändå var här så gav jag honom en liten hårklippning, eller - jag putsade till hans frisyr lite, kapade en centimeter ungefär. :) Och han blev nöjd så förhoppningsvis blev det inte alltför snett och vint ;)

När klockan närmade sig åtta var det dags för älskade syster att åka hemåt.
Så himla tråkigt att vi inte hinner ses så ofta, men hon har studier och extrajobb och jag har praktik och familj att ta hänsyn till. Och nu när hon var här några dagar när jag har haft praktik så har vi inte träffats många timmar varje dag, vi har bara legat trötta och myst i soffan på kvällarna, mindre socialt men ändå väldigt mysigt att ha min lillasyster här.
Men Elsa har varit överlycklig, och det är viktigast för mig. Och det betyder mycket att hon får umgås med sin underbara moster.
( och nu längtar vi tills mormor kommer om en och en halv vecka ungefär, hihi )

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: