1 februari.

I personligt.,

Februari månad invigs med att sova halva dagen under täcket i vår stora soffa. Väldigt tråkigt men säkert välbehövligt för att jag ska bli frisk någongång. Hoppas, hoppas, hoppas.
Och jag kan konstatera att det fortfarande säljs lika mycket dåliga grejer på tv-shop, haha, förutom Sheer Cover ( deras produkter kan jag rekommendera ) och att det går väldigt mycket repriser på tv ( dagtid ), eftersom tv:n har varit en av mina kära vänner den senaste tiden. ;)

Och ikväll kommer det inte göras många knop, mysa i soffan med Elsa och J. Titta lite mer på tv, vad annars. Det blir nog Tunnelbanan och Den hemlige miljonären ( om jag orkar hålla mig vaken så länge, heh ) och sen tänker jag förflytta mig in till sovrummet och sussa så sött jag bara kan i vår säng och sen tänker jag försöka vakna imorgon och vara frisk. :)

Dåligt blogginlägg men något måste jag ju knåpa ihop. ;)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: