En lördag i december.

I personligt.,
Idag har jag hunnit med en hel del ( även jag borde ha gjort ännu mer ), som vanligt. Men det blev ett besök på stan - för att eventuellt hitta något att ha på mig på nyår - men jag kom hem tomhänt. Eller nej, jag fick med mig några små örhängen - men inget i klädväg. Trist.
( men så går det när man har alldeles för många extrakilon )
 
Och när jag kom hem så följde J med Elsa ut i snön en stund och lekte, medan jag och Adele stannade inomhus och packade upp lite av alla trollungarnas julklappar och började tvätta ( eftersom tvättkorgen var alldeles proppfull ).
Idag har Adele varit en riktig liten kram-apa som bara har velat vara i famnen på mig hela tiden. Mysigt men jobbigt på samma gång. ♥
 
Efter en sen lunch fick vi besök av Elin, Joel, William och Oliwer en stund. Himla mysigt med en liten mini-lek-dejt, det var alldeles för länge sedan sist. :)
Så barnen fick leka och vi vuxna fick prata av oss lite. ♥
 
Och i skrivandets stund så myser jag och J i soffan framför Sagan om ringen ( eller ja, J sover eftersom det är nyheter och jag passar på att blogga lite, hehe ). Men jag tänkte väcka honom snart ;)
 
Hoppas ni också har en mysig lördagskväll. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: