Tredje augusti.

I personligt.,
Och dagen började med den vanliga besvikelsen över att inte kunna mysa med lillasyster / lillebror. Vi längtar så himla mycket efter honom / henne - framförallt Elsa, som ropar tätt intill magen flera gånger om dagen ( kom uuut bebisen ) ♥
Efter att ha tyckt lite synd om mig själv så tog jag tag i städningen av lägenheten istället. :) så nu är det dammfritt ( iaf en liten stund, haha ), rent och fräscht här. :) Och efter att ha vilat de där gyllene minuterna i soffan när golven torkar så hoppade jag in i duschen. :)
 
Och sen tog vi tag i något som vi borde ha gjort för flera dagar sedan - vi skrev en matlista för den kommande veckan och sen åkte vi och storhandlade, hela familjen. :) Och Elsa handlar med stil. ;) haha. ♥
Kvällen kommer ägnas åt soffhäng tillsammans med min tjocka mage, haha, vi ska äta lite Ben & Jerry's och titta på film. :) J spelar fotbollsmatch så han kommer hem sent.
Och sen håller vi tummarna för att lillebror / lillasyster vill komma ut inom den närmsta framtiden. ;) ♥
 

  
Skrivet av: Blivande moster x 2!
I

Kom nuuuuuuuuuu lilla bebisen <3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: