Frukost, och kvällsmys.

I personligt.,
Idag började jag dagen med fil och frysta hallon, jummie. ♥ sen tog jag tag i lite smågrejer, som att diska och plocka iordning lite i lägenheten innan jag gjorde mig iordning. :) Och sen när även J och Elsa var redo för dagen så for vi till Elin, Joel, William och Oliwer där vi lekte, skrattade, fikade och åt middag. ♥
Det blev en riktig heldag tillsammans med dem, välbehövligt för mitt trötta och gnälliga humör nuförtiden. Hehe.

Och efter att vi åkt hemåt och nattat Elsa så intog jag kvällens onyttigheter, heh. Jag fick ju besök av mina vänner Ben & Jerry och dem kan man ju inte säga nej till. ;) Haha. ♥
Och kvällens underhållningen blir filmen Jack & Jill, den är förmodligen som alla andra filmer med Adam Sandler, alltså helt okej att fördriva tiden med. Hehe. :)
 
Så för att sammanfatta - en himla toppen onsdag tillsammans med fina vänner. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: