Älskade Adele.

I Adele,
Elsa har blivit storasyster. ♥
Den 6 augusti ( klockan 21.16 ) föddes vår efterlängtade Adele, hon vägde 4046 gram och var 50 cm lång. ♥
Det är svårt att förstå att vi har två fina prinsessor nu. ♥ Och att man kan känna så mycket kärlek är obeskrivligt.
Och Elsa är så himla stolt över sin lillasyster, som än så länge är så himla snäll. ♥
 
( När vi hittat ut ur bebisbubblan så kommer jag blogga lite oftare, och självklart ska jag försöka knåpa ihop en förlossningsberättelse, om en av de lyckligaste dagarna i mitt / vårt liv. :) hihi. ♥ )

  
Skrivet av: Anna
I   Blogg: http://annaslaviero.blogg.se

Stort grattis till Er!:) Hoppas ni alla mår bra:) Ser fram emot att få läsa förlossningsberättelsen. En annan börjar bli rätt nervös;p 5v kvar.. :)

Svar: Tack så mycket :)Ja, jag ska försöka knåpa ihop den snart - om jag inte glömt bort för mycket. Hehe.
Nu närmar det sig för er :) förstår att du är lite nervös ;) hehe. Tyvärr kan man inte förbereda sig så mycket, man får ta förlossningen lite som den kommer, man vet aldrig vad som händer. :)
Kram
mikaela




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: