Vårt nya köksbord.

I Vackra ting,
Alla ni som fikat hemma hos oss ( eller vad ni nu gjort här, haha ) och suttit på våra köksstolar vet att det inte var en dag för tidigt för oss att köpa nya ;) hihi.
Det gamla köksbordet och stolarna hade jag fått av min kära mor och far, och det hade de köpt innan jag och min syster föddes. Och då vi behövt limma ihop stolarna några gånger, för att man överhuvudtaget skulle våga sitta på dem så började vi titta efter något nytt. :)
Och vad vi letade, letade och letade. Vi ville ha något enkelt och stabilt - och klassiska stolar ( gärna med stoppade dynor så att man kunde byta ut tyget efter humör / årstid ) och tillslut hittade vi dem, på Ikea. Och tro det eller ej, men de var rejäla och inte alls så himla dyra. :) Vi köpte dessutom ett med plats för 6 stolar, då vi tänker på framtiden. :) hihi. Och det ingick dessutom två iläggsskivor så det finns gott om plats för vänner och familj.


Tyget till dynorna har min kära man valt, helt själv - och jag är imponerad. :) hihi.

Nu saknas det bara en turkos duk - men jag hittar ingen, någonstans? Så om ni vet vart det finns så vill jag väldigt gärna veta ;) hihi.

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Snyggt! :) Vi ska också köpa något liknande köksbord längre fram. Har ju ett träfärgat nu och det är bara fult och trist :/



Vad är det för sorts duk du vill ha? Stor? Liten?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: