Vad är det för fel på posten?

I personligt.,
Jag beställde en mascara från Beauty Planet i fredags, och jag gissade på att den skulle dimpa ner i brevlådan idag då de har leveranstid på 1-2 arbetsdagar. Men när brevbäraren var här så hade han bara några tunna kuvert till oss, tråkigt men sant. Och på eftermiddagen fick jag ett sms från posten där det stod att brevet från Beauty Planet var för stort för att dela ut och att jag fick åka och hämta det själv.

Och döm om min förvåning när jag hämtar paketet och får den här tunna och nätta förpackningen i handen. ( den är i storlek med en mindre pocketbok för er som vill veta och får plats i brevinkastet utan några som helst problem ).

För stort för att dela ut? Haha, ni skojar med mig? Är det brevbäraren som är lat eller vem bestämde att det här paketet var för stort?



Beauty Planet är för övrigt en sida som jag mer än gärna rekommenderar till er. :) Det här inlägget handlar om min besvikelse när det gäller posten, haha.

  
Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Kom inte ihåg att ni inte kikade med Elsa. Vi fick ju planera allt med Lea då vi visste att de var en prinsessa på intåg så var lite roligt att leva i ovisshet med Ellie. Och trodde nog mest på pojke om jag ska vara ärlig även om jag aldrig fick någon stark känsla för vad det kunde vara då jag velade varje dag. När var de ni hade bf, juni -juli någon gång? kram

Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Jo jk ville inte veta med Lea men jag ville så eftersom jag fick min vilja igenom första gången så fick J sin vilja igenom denna gång. Men vi var överens efter Lea att "nästa gång" då kikar vi inte utan då låter vi det vara en överraskning eftersom vi då var överens att vi såklart ville ha ett syskon till Lea :) Spännande, nära till juli nu. Kommer bara säga svisch :) Kram

Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Jag kan ju berätta för dig att du har en lat brevbärare.



Samma sak hände mig förra veckan. Jag beställde en mascara från Nordicfeel (dom är alltid jättesnabba på att leverera)



Dagen efter så smsade jag Jimmy och frågade om det låg ett paket i vårat postfack på Posten och han svarade "Ja, det gör det"



På e.m när posten kom så fanns det inget paket i brevlådan (bara tråkiga räkningar) När Jimmy kom hem så undrade jag varför och då sa han att vissa är väldigt lata och struntar i paketen även fast det är små, små paket. Strax efter fick jag ett sms och fick då åka ner till spelbutiken på stan för att hämta min lilla mascara. Ganska irriterande!



Och då har jag fått hem ganska stora parfymer direkt i brevlådan förut. Så man vet aldrig hur det slutar när man beställer något. Hehe :p

Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Ja men precis. Det är ju inte såååå roligt att åka till ICA/spelbutiken/videohallen eller vart det nu hamnar för att hämta ett litet paket.



Haha jaa. Jag älskar dom där chokladmaskarna. Dom luktar så gott ;)



Du är välkommen på "Lustparty" den 2 juni om du vill? :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: