Torsdag 26 / 4

I personligt.,
Idag blev det en hög knut på huvudet eftersom mitt hår var smutsigt och jag hade sovit lite för länge så klockan var lite för mycket, heh. Då är det toppen att bara snurra in en liten hårmunk och voilá så är frisyren ordnad. :) Och sen invigde jag mitt nya söta, turkosa armband som jag fick av Sara häromdagen.

Och efter en dag på praktiken så hämtade vi trollungen på dagis, for hem och lagade mat och efter det åkte jag hem till Elin eftersom det var dags att ordna naglarna då det gått nästan fem veckor sedan sist. :)

Idag kunde vi strunta helt och hållet i tippar eftersom mina egna naglar hade blivit så himla långa, men vi filade ner dem en hel del ändå. :) Och den här gången skippade vi stenar, då jag ville ha helt släta naglar eftersom jag vill kunna lacka dem med mina vanliga färgade nagellack utan att det blir knöligt. :) men jag valde ändå att ha stickers på ringfingrarna, i form av en liten glittrig stjärna. hihi.
Och det var lika mysigt som vanligt att få bli ompysslad några timmar och att få prata om allt mellan himmel och jord, och det är tur att Elin har överseende med min förvirring som är total nuförtiden, haha. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: