Onepiece och fredagsmys ♥

I personligt.,

Idag ville Elsa ha sin onepiece - och ingenting annat. Så trollungen fick som hon ville, trots att den är lite för liten. ;) hehe.
Hon är så lång så hon visar benen och sen åker den upp lite lagom obekvämt i rumpan, haha, men det var inga problem för henne - hon hade så stolt pratat om den hela dagen på dagis. ;)

Efter en lång dag i Hudik så hämtade vi en trött men glad Elsa på dagis och for hemåt och åt lite pizza dagen till ära, jag kände mig helt överkörd ( jättesnorig och med en huvudvärk som heter duga ) så vi hade ingen ork till att stå vid spisen så då var hämt-mat ett alternativ. :) Sen myste vi under täcket i soffan hela kvällen. Let's Dance, New Girl och Big Brother stod för underhållningen.
Jag fick t.o.m fotmassage av älskade J, och det hör inte till vanligheterna så mina svullna preggo-fötter blev minst sagt överlyckliga. Haha.

Fredagsmys när det är som bäst.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: