När måndagen blev en söndag.

I personligt.,
Idag blev det en lång sovmorgon för hela familjen, eller Elsa var vaken i några minuter vid sju-tiden har jag för mig, då spelade hon lite spel på min telefon medan jag och J sov lite till och sen somnade hon om med oss och sov till halv elva.
Ljuvligt.


Och eftersom det var någon som sparkade olidligt hårt på min lilla blåsa så var jag tvungen att gå upp för att kissa, och efter det startade jag tvättmaskinen och gjorde iordning frukost. :) Och när frukosten var uppäten så diskade jag och bäddade rent i vår säng. En ovanligt effektiv morgon ;) haha.

Jag har även hunnit med ett litet besök på dollarstore eftersom jag totalt glömt bort att handla både toalettpapper och våtservetter vilket jag blev påmind om då jag insåg att det enda futtiga toalettpapper vi hade kvar var den halva rullen som redan sitter i toalettpappershållaren. Haha. Och det räcker inte länge när man har en 2-åring som kissar på pottan i tid och otid samt en gravid mamma som också kissar i tid och otid. Haha.

Och det är himla skönt att den här måndagen blev som en söndag, inte sant? :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: