gravid / mamma-jeans?

I andra graviditeten.,
Alltså jag hatar verkligen leggings nuförtiden ( eller egentligen älskar jag dem men man tröttnar efter en stund ) eftersom jag måste använda dem VAREVIGA dag.

Det finns ju mycket olika gravid/mamma-jeans men jag har inte hittat någon modell som passar mig. Eftersom jag hade väldigt många kilon för mycket på min kropp redan innan jag blev gravid så vet ni ju att jag har en stor rumpa och en fin liten muffinstopp, haha. Så låga jeans har aldrig varit något för mig, utan jag har behövt köpa jeans med högre midja för att inte mina extra-kilon ska ramla över kanten. Haha.
Och då kommer vi till det här med gravid/mamma-jeansen. Alla jeansen har LÅG midja, och en mjuk mudd ovanför såklart och det innebär att de trycker lite extra precis under min muffinstopp och sen får magen och bilringarna välla ut ovanför kanten, vilket gör att man ser ännu tjockare ut än vad man är, och det vill väl ingen?

Jag tycker bara att det är lite tråkigt att vi som är lite större ( med betoning på stoooor rumpa och lite extra kärlek ovanför höfterna, haha ) inte ska kunna hitta mamma-jeans som man trivs i och som är smickrande för figuren?

Å andra sidan kanske det bara är jag som har det här problemet? Men jag tycker inte att jag har sett någon som är modell större och som använder mamma-jeans som sitter fint?

Om ni vet några jeans eller liknande som INTE är så låga i midjan så får ni väldigt gärna berätta det för mig. :) För jag är väldigt, väldigt, väldigt trött på att använda leggings och alltid vara tvungen att använda toppar som döljer rumpan, eftersom leggings är lite genomskinliga ibland. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: