Fredagsmys, den 13:e.

I personligt.,
Idag har jag vilat i soffan nästan hela dagen, och det tackar min kropp för :) jag har läst tidningar ( om design och inredning, för lite inspiration ) och tittat på något big brother avsnitt för att fördriva tiden. Och när eftermiddagen närmade sig så hämtade jag Elsa på dagis. Och vi for hemåt och lekte några timmar på hennes rum innan vi började med kvällens middag.

När älskade J kom hem så var maten nästan färdig och min hunger hade övergått i illamående ( som vanligt ) och trots att min tallrik var fylld med jättegod mat så hade jag bara en tanke i huvudet - och det var att svepa glaset med iskallt bubbelvatten. TÖRSTIG.

Och sen petade jag lite i maten och stoppade i mig det som behövdes för att tallriken skulle se någorlunda tom ut i Elsas ögon, innan jag försökte få vår henne att äta sin egen mat. Vilket var lättare sagt än gjort när hon var på trotsigt humör. HERREGUD. Men efter många, och då menar jag måååånga om och men så fick hon i sig tillräckligt och vi kunde hoppa ner i badkaret tillsammans.
J skrattade av någon anledning ( förstår inte vilken? haha ) när jag skulle försöka häva mig upp ur badkaret efteråt. ;) smidig som en gravid flodhäst kanske?

Och nu har Elsa somnat, efter familjemys i soffan, så då tänker jag fortsätta mysa där med min fina man.

  
Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Nooom med bubbelvatten! Jag är så himla törstig nu och undrar om det kommer vara som en öken i munnen när jag ammar. Så var det med Knut iaf, törstig non-stop under amning ;)

Puss

Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Jag sitter och ammar för stunden och åååååå va gott det glaset med isvatten såg ut, teleportera hit tack!

Snyggt tyg i bakgrunden förresten, gick det att knyppla till nåt eller var snutten för liten? ;)

Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: