En lördag på språng.

I personligt.,
Dagen började med att J fick sovmorgon ( jag och Elsa började dagen redan klockan sju, hehe ) och efter att vi ätit frukost, gjort oss iordning och slagit in lite paket, till eftermiddagens födelsedagsfika hemma hos Rebecca, Robin och Sam, så åkte vi ner på stan tillsammans med Sara och Andreas. :)

Elsa tyckte att hon var häftig i sina rosa rayban-inspirerade solbrillor. :) Efter lite tittande i affärer och en god lunch på Roys så stötte vi ihop med Elsas gudfar Fredrik och hans Nathalie. :) Och efter att Fredrik så sött provat Elsas rosa Hello Kitty-mössa så töjde den ut sig lite, haha. Och de fick så dåligt samvete ( trots att vi flera gånger sa att det inte alls var någon fara, den skulle säkert återfå sin form efter en omgång i tvättmaskinen, heh ) så de köpte en ny mössa åt Elsa, denna gång en turkos med vita prickar och självklart en liten kitty på ;D
Elsa tackar så himla mycket.

Och jag hittade bara en ynka liten grå kofta att gömma min enorma mage ( och RUMPA ) bakom. Och den var t.o.m på rea, lucky me. Annars var det skoj att gå och fönstershoppa lite och drömma om den dagen jag kan ha normala kläder igen, haha. :)

Efter att vi kände oss nöjda med stan så for vi hem till Rebecca, Robin och Sam - där det bjöds på smörgåstårta, bullar och kakor. Mums.
Elsa och Sam lekte tillsammans, utan större bråk den här gången med, haha. Och J lyckades ha sönder deras fina soffa lite ( vuxna män ska inte hoppa i soffan, haha, tänk på det ) när han lite graciöst skulle ta sig ur soffan. ;)
Efter några timmar på stan följt av flera timmars lek så blir man trött - så Elsa somnade i bilen.

Kvällens middag blev årets första grillning - tillsammans med grannarna. :) hihi. Och nu ska jag sparka iväg J, Sara och Andreas hem till dem så att de kan dricka öl där istället, så att jag och Sändie kan få ha soffan och tv:n för oss själva. Haha. ;) För ikväll blir det filmmys - och jag lovar att hon kommer tvinga mig att titta på en skräckfilm. Haha.

  
Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://[email protected]

Men mysmagen :) Vilket datum var det du var beräknad? :) Kram

Skrivet av: - säändie
I

Haha, självklart blev det en skräckis ;) Vad annars? Tycker lite synd om dig som får stå ut med så mycket när du umgås med mig :p Men lite roligt är det också ;)



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: