Elsas första cykeltur.

I Lilla Elsa,
För några dagar sedan så cyklade Elsa själv för allra första gången.
Trollungen har bara provat att cykla lite inomhus tidigare så hon var nog den gladaste flickan i hela världen när hon fick ta ut cykeln, ta på sig sin fina hjälm och cykla på riktigt. :) hihi.
Hon cyklar på min och sis allra första cykel, och den är toppen - i storlek med en trehjuling men den ser ut som en riktigt cykel med stödhjul. :) Och sen är det ju lite extra skoj att även jag och martina har cyklat på den för drygt 20 år sedan.


Jag lyckades filma henne lite också, söta, söta Elsa.






Vi avslutade cykelturen med en liten lekstund i lekparken. :)

Jag har världens finaste lillasyster och dotter.

  
Skrivet av: Emilie
I   Blogg: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Haha vad gulligt! :)



Det vore super snällt :) Jag funderar dock på att vänta tills han är född så jag kan ha bild med på honom också:)



Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: