April / 12

I personligt.,

Jag kan börja med att berätta hur trött jag var imorse när klockan ringde vid fem-tiden: jag ville gråta, så trött var jag. Elsa var också väldigt trött för det var som att försöka klä på en liten degklump, haha. Men efter att ha pussat, kramat och kittlar henne lite så gick det bättre.
Och morgonen flöt på utan större problem, Elsas trots höll sig i schack och hon gjorde som vi sa - för det mesta, haha. Eller åtminstone utan skrik och gråt, vilket inte hör till vanligheterna.
Dagen i Hudik var lång, som alltid - och Elsa var sist hem från dagis, som vanligt. Och middagen åkte för ovanlighetens skull ner i trollungens mage efter sisådär tio - Elsa du måste äta. och fem "hot / mutor" om att få titta på Teletubbies på min iphone om hon äter upp maten. Haha. Tänk att man ska behöva krångla så mycket, haha, men jag är glad över att idag var en bra dag med lite trots.

Nu sover vår lilla prinsessa och jag ligger i soffan med amadeus på magen ;) hehe. J tittar på hockey, så klart, så jag tänkte knåpa ihop ett blogginlägg och dona lite med en beställd bloggdesign innan det är dags att knoppa, för det tänker jag göra tidigt ikväll. :)


  
Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Skönt med en dag av liiite trots. Knut fortsatte vara helt galen igår tills jag trodde jag skulle gå under..

Han var söt sen när han sov. :)



Idag har han också vart speedad men det beror på att hans pappi kom hem sent på kvällen. Avlastning, HALLELUJA!!!



Kul att ses igår förresten, alldeles för längesen! Kulan hade blivit jättefin, ska bli så spännande att se om det är en bror eller syster som ruvar. :)

Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: