Studier,

I personligt.,
De senaste veckorna, dag och natt, har jag ägnat åt studierna. Vi har haft väldigt många uppgifter och sen de allra största och viktigaste så klart - portfolion och webb-portfolion. Oj, jag vågar inte ens börja räkna på hur många minuter, timmar och dagar jag har ägnat mig åt det. Haha. :) Och sen är jag ju så himla självkritisk, så nöjd blir jag aldrig. Heh. Och då lägger jag ner ännu mer tid på att leta fel.
Datorn har blivit en del av mig, där jag är finns den svagt susande bredvid - eller om det är jag som alltid finns där tätt intill datorn - svärandes. Haha. ;)

Men nu är portfolion och allt som hör till - någorlunda färdigt, deadlinen är passerad och jag kan pusta ut, en liten stund ;) heh. ( en portfolio är ett levande dokument, så helt klar blir den aldrig, hihi - och jag längtar efter att få fylla den med nya, fina, arbeten )

Studierna fortsätter i högt tempo, vilket jag gillar - men med portfolion och en vecka i solen så blev det lite för mycket. Kreativiteten var dålig och jag fick tvinga fram en del grejer, vilket var mindre skoj. Men nu börjar jag långsamt få tillbaks balansen med studier, familj och vänner. ♥

Tack alla ni, och extra tack till älskade J, som har stått ut med mina utbrott, mitt gnäll, min ångest och min stress. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: