Romeo & Julia, hotell och shopping ♥

I De allra bästa.,

Min lördagmorgon började tidigt, jag och pappa åkte ner till Stockholm. :) Eftersom vi skulle ha två underbart mysiga dagar tillsammans med sis. ♥
När vi hämtade sis hos älskade mamma så fick jag med mig en stoooor påse med grejer åt Elsa, höstskor, vinterskor, tofflor, vantar, mössa, overall, jacka, kläder och pyjamas. :) Min mamma är så himla, himla snäll. ♥

Innan vi for till Stockholm så fikade vi lite hemma hos min söta farmor i Södertälje. Och när vi hade checkat in på hotellet och lämnat våra väskor på hotellrummet så tog vi tunnelbanan in till stan. :) Där vi shoppade lite innan det var dags att ta tunnelbanan tillbaks till hotellet för att göra oss iordning för kvällen.

Efter en gudomlig middag på T.G.I.Fridays med grymt god mat och den självklara efterrätten Oreo Madness ;) så intog vi Göta Lejon för att se musikalen Romeo & Julia. ♥ Vi hade helt perfekta platser uppe på balkongen och jag som aldrig har varit på en musikal förut är helt såld nu. Jag fullkomligt älskade den. ♥ Atmosfären, musiken, sången och dansen. Lovely. ♥ ( Musikaler är såå mycket bättre i verkligheten än på film. )

Jag sov som på moln den natten efter en jättegod hotellfrukost ( de är väl alltid lika underbara, haha ) så checkade vi ut och tog tunnelbanan in till stan för några timmars shopping innan det var dags att åka hemåt.

Det är svårt att beskriva helgen i ord när den var så himla mysig. Och TACK, TACK, TACK pappa för allt. ♥
Jag älskar dig.

Och att få pussa på J och Elsa när jag kom hem var också obeskrivligt. Min underbara familj. ♥


  
Skrivet av: Elin - Mamma till William & Oliwer
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Men va mysigt det låter som ni har haft det blir lite avis :D

Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Vilken snäll papps du har, det lät som en supermysig helg!

Kraam




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: