Min portfolio,

I Grafisk design,

Eftersom jag inte ville hänvisa till stud.idevarlden.com/10msn/portfolio/ när jag söker praktikplats och de vill se min portfolio på internet så köpte jag mig ett webbhotell och en domän ( hos one.com, rekommenderas :) enkelt och bra ) så har jag publicerat min portfolio på mikaelasundvisson.com

Första sidan

Jag har delat upp mina arbeten/uppgifter i tre kategorier: illustrationer, grafisk design och fotografier. Och här är det grafiska designen jag har tagit en printscreen på. :)


Och här är min kontaktsida, med ett kontaktformulär så att man enkelt kan mejla mig, och mitt telefonnummer. :)


Jag tycker om ljusa och enkla designer - men återigen, jag är alldeles för självkritisk så jag vet inte om jag är nöjd. Men den funkar än så länge åtminstone. :) Portfolion är ju ett levande dokument, som jag skrev tidigare, så den kommer förändras. ;)


  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Haha ja jag får väl ha det ;) Näe men man ska väl vara glad över att man har något att frakta stjärten i. Är ju inte alla som har det. Det som är mest pinsamt är att den låter så illa, folk glor!



Fin portfolio. Du är sååå duktig! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: