Gårdagen,

I personligt.,

Bestod av en föreläsning på Idévärlden och sen for jag hemåt för att plugga ( så klart ). Och efter några timmar framför datorn så var det dags att hämta trollungen på dagis. ♥
Och när vi kom hem så gjorde vi Sändie och hennes barn sällskap ute i lekparken, så barnen fick leka lite. :)
 

Efter en stund blev det lite för kallt så då promenerade vi hemåt och gjorde lite nytta istället ;) Elsa hjälpte mig att diska och sen fick vi besök av Simone. :) Hon och Elsa lekte en stund tills det var dags att lugna ner sig inför nattningen, mys i soffan framför lite barnprogram. :) ♥

Kvällen bestod av lite med dator-tid innan tv-tablån tog över ;) Arga Snickaren och Grey's Anatomy. ♥ Men kvällen tog inte slut där, haha, Sändie kom hit och joinade mig i soffmyset och Harry Potter och dödrelikerna (del 2) fick underhålla oss. :)
Efter klockan ett fick jag lägga huvudet på kudden och sooova. En mysig dag, helt enkelt.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: