Bokomslag,

I Grafisk design,
En av uppgifterna vi haft de senaste veckorna var att designa tio olika bokomslag, varav åtta stycken med bestämda titlar och två valfria. Ett bokomslag skulle vara i enbart gråskala, ett skulle bestå av två färger ( inte svart och vitt ), ett skulle vara nonfigurativt ( alltså inte förställa någonting ) och sist men inte minst, ett skulle enbart bestå av text.
Jag tänker bara visa er åtta av mina bokomslag ;) heh.

Bokomslaget som bara innehåller text.
( Bestämd titel: Världens dåligaste språk. )


Bokomslaget i gråskala.
( Bestämd titel: Mannen som såg tågen gå förbi )


Bokomslag i 1500-tals anda.
( Bestämd titel: Mikael Ludenfot )


Naturinspirerat bokomslag.
( Bestämd titel: Plundring Svält Förgiftning )


Barnboksomslag.
( Bestämd titel: Ture Sventon och Isabella )


Nonfigurativt bokomslag.
( Valfri titel: Under det rosa täcket )


Bokomslag till deckare.
( Bestämd titel: Natt klockan 12 på dagen )


Bokomslag i pastellfärger, bara för att jag gillar det, haha. :)
( Valfri titel: Dyngkåt och hur helig som helst )


Phew, vad tycks? :)

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Hehe okej. Jag förstår att ni slåss om din ;)



Det är någon rem som sitter löst som låter tydligen. Jimmy skulle fixa det ikväll.



Men det är väl klart att du ska tro på dig själv! :)

Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Fina omslag! Duktig du är! :)



Och ja, jag tror att har man anlag för bristningar så kommer man att få dem, vare sig man smörjer in sig med den där oljan eller inte :/ Men jag har blivit så torr nu sedan jag blev gravid, så det är skönt att smörja in sig med den.



Sen får ju 75-90% av alla gravida bristningar, så det är bara att acceptera om de kommer. M bryr sig inte heller om jag skulle få några, så det är mest jag själv som är orolig :)



Sen när bebisen väl kommer så tror jag inte att jag kommer att ha så mycket tid att tänka på om jag har bristningar eller inte :P

Skrivet av: Sofia
I

Jag blir så glad när vi får ta del av det du gör på idevärlden :) Jag tycker att du är jätteduktig! Så spännande att se denna sida av dig :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: