14 november 2011,

I personligt.,
Elsa är på dagis, pappan jobbar och mamman ska åka till Hudiksvall om en liten stund - men om jag hittar dit jag ska är ett mysterium, haha. :) Som tur är har jag fått låna pappas gps, vilket är toppen då jag är en riktigt yr höna ibland. ;)

Efter Hudik så ska jag svepa förbi och hämta trollungen på dagis, och sen vidare hemåt för lite matlagning innan jag hoppar i ridkläderna för att spendera några timmar i stallet tillsammans med Sändie, det är dock ingen ridning ikväll, utan teori - men ridkläderna ska vi ha på ändå, heh. Så att man kan kramas lite med pållarna. :)

Men nu är det lite bråttom, måste sminka mig lite så att jag ser ut som folk ;) och hinna ordna lite lunch innan jag måste åka. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: