Vardagen,

I personligt.,
Veckodagarna ramlar på i vanlig ordning - vardagen har fått ett skönt lugn över sig, lite sådär lagom stressigt som det ska vara som småbarnsförälder med studier, hem, familjeliv och vänner. ♥
Morgonen börjar med att underbara Elsa kommer in och pussar på mig. ♥ Och sen kliver vi upp och gör oss iordning för dagis och skola - och jag befinner mig på Idévärlden hela dagarna och nuförtiden är vi väldigt kreativa och får väldigt bra respons på det vi gör - och det känns så himla bra. Och efter det så hämtar jag trollungen på dagis. :)
Vi åker hem, leker kanske utomhus en stund eller myser i soffan, diskar lite eller tvättar - sen försöker vi laga mat tills J kommer hem. ♥
Efter middagen blir det ännu mera lek. Tihi. Innan det är dags att natta Elsa, ibland blir det ett bad - annars får hon en ny blöja, pyjamas och lite välling i famnen hos mig eller J. Och sen borstar vi tänderna på henne och nattar henne. ♥
När Elsa har somnat så får jag och J lite tid tillsammans, och var för sig - för träning, studier och soffmys. ♥

Och nästa morgon börjar vi om. hihi. ♥ Vet ni vad? Jag älskar det faktiskt.

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Det låter som underbara dagar :)

Skrivet av: Nathalie
I   Blogg: http://nathaliesvedlund.blogg.se/

Va härligt det låter! Och skönt att höra att inspirationen och skolmotivationen hittat tillbaka :) Beundrar er som får livspusslet med barn och studier och varandra att funka så bra! Pussa Elsa från mig och Fredrik och hälsa Johan! :) kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: