Ni är dåliga,

I personligt.,
på att kommentera.

Det är väldigt många som läser min blogg, dagligen.
Men jag får väldigt få kommentarer. Självklart förstår jag att det är tråkigt att kommentera mina dagliga inlägg om dagen som varit, men när jag lägger ut bilder på Elsa, filmer när hon är sådär underbart tokig eller när jag skriver om speciella händelser.
Det finns några få trogna som kommenterar och er är jag så tacksam för. ♥

Självklart skriver jag för min egen skull - men när det är så himla många som läser så tycker jag att ni borde ha någonting att skriva?
Men samtidigt vet jag att det är många som bara läser för att de vill snoka. Och sen finns det de som bara kommenterar min blogg EFTER att jag har kommenterat något inlägg på deras blogg, och det är också lite tråkigt. Varför ska jag vara snäll och kommentera andra bloggar när jag inte får något tillbaks?
Av alla som läser min blogg så tror jag att det är ganska många som känner något när de läser vad jag skriver, ser mina bilder och filmer - och är det då så svårt att skriva en liten kommentar?
Att göra någon annan människa glad är väl en enorm glädje i sig? En liten kommentar kan göra mycket.

Och jag skriver som sagt för min egen skull, och jag har absolut inget behov av att någon annan läser min blogg - men när ni ändå är här och läser så kan ni väl lika gärna kommentera?

  
Skrivet av: Marie
I   Blogg: http://marieivarsson.blogg.se/

Exakt så känner jag också! Många läser men ingen kommenterar! Så himla tråkigt! Jag känner dig inte alls men brukar läsa din blogg nästan varje dag iaf :) Säkert många som är som jag och inte vill kommentera så ofta när man inte känner den som skriver :) Sen måste jag säga de också att Elsa är så himla söt!!

Skrivet av: EliN
I   Blogg: http://elingranath.blogg.se/

Ja jag är ju den där som typ aldrig lämnar spår efter mej :(

Å jag vet ju själv hur det är å få typ inga kommentarer (när jag väl skriver nå i bloggen :/ ) man blir så glad när någon kommenterar ens inlägg. så förlåt, jag ska försöka bättra mej.

Skrivet av: - sääändie
I

jag VET - människor suger på att kommentera. dom flesta är faktiskt bara nyfikna strutsar. men så är det ju med allt nu förtiden tycker jag.



jag förstår att du vill ha respons på t.ex. videoklipp & bilder som du lägger ut - du delar ju med dig av det bästa som du har i ditt liv. precis som du skriver - om man ändå tar sig "tid" att gå in på din blogg, varför inte lämna ett avtryck också då?



Du borde inte vara så snäll med att kommentera andras bloggar, när du inte får något tillbaka. förutom ev. ett svar på det du skrev till den andra personen.



gör som jag - låt bara dina absolut närmaste vänner få läsa din blogg. det är ju dom som bryr sig om dig & din familj, ger dig bekräftelse & är riktiga vänner :) det var iaf mitt bästa beslut på länge, om man bortser från vissa andra beslut ;)



PUSS! ♥

Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://matutmaning.blogg.se/

Så sant det du skriver! Jag tror det också handlar om att folk rent ut sagt är lata! ;) Haha. Jag tycker också det är tråkigt att ingen kommenterar, men många är väl bara ute efter att snoka också, precis som du skrev. Men hur svårt är det EGENTLIGEN att bara skriva några få ord?! Bilderna på Elsa är jättefina och dina arbeten i skolan är jag imponerad av, men den talangen kunde vi ana redan på gymnasiet ;) Kram på dig!

Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Hej snuppan! Jag räcker upp handen och erkänner att jag är dålig på att uppdatera.. :P Jag tycker också det är tjatigt med få kommentarer :/

Mkt tror jag det beror på att det hinner gå flera dagar mellan vissa inlägg, och personligen nu när det härliga vår-/försommarvädret (oftast iaf) är här så orkar jag inte kolla eller skriva bloggar.. Sen så kollar jag alltid med telefonen och då blir det såååå drygt att kommentera.. Haha, hej latmask liksom. :D



Ska tillägga att jag tycker det är superkul att se bilder på söt-Elsa (videos brukar inte jag kolla på för jag tycker det är drygt från telen), och vi saknar er mycket!



Fet puss!

Skrivet av: Malin
I   Blogg: http://heltklartmalin.blogg.se/

Det har du rätt i!

Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Ja, nu är det skönt att han äntligen är frisk :)



Näää, är hon sjuk igen!? :( Stackars lilla Elsa, vilken otur hon har :( Hoppas att hon blir pigg och kry snart, kramar <3

Skrivet av: Annika
I

Hallå där systerdotter :) jag läser alltid men kommenterar sällan, men absolut kan jag också börja slänga in fler kommentarer :) kram

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://tessansorangeri.blogg.se/

Haha oops.. Jag är verkligen skitkass på att kommentera :/ Jag brukar titta in här lite då och då och tycker det är skitkul när du visar din kreativa sida och när du lägger ut sakerna som du har gjort i skolan, typ tidningsomslag osv :)



Hare gött!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: