Jag vill ha en cykel,

I personligt.,
Gärna en rosa gammal kärringhoj. ;) Det vore alldeles underbart. Haha.
Elsa tycker också om rosa cyklar ;) hihi. Den här bilden tog jag när vi var på Biltema för några veckor sedan, och när vi var där så köpte vi bl.a. en cykelhjälm till vår lilla prinsessa, och barnstol till cykeln har vi redan så det enda som saknas är faktiskt min cykel. Haha. :)



Jag hade ju en rosa/röd gammal kärringhoj förut, men någon tyckte att det var skoj att stjäla den när den stod utanför vår port, trots att den var fastlåst och hade punka på båda däcken. Heh. Så jag är i behov av en cykel, det skulle vara så skönt att kunna cykla till Elsas dagis och till mitt sommarjobb.
Jag tittar på annonserna i tidningen varje dag, men antingen är cyklarna för dyra eller så finns de för långt bort. Men jag har inte gett upp ännu, snart finns det nog någon som säljer en alldeles underbar rosa gammal kärringhoj här i närheten. ;) Haha.

  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Jag letar ju också cykel, men det känns ju omöjligt ibland :S

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridaforsblom.blogg.se/

Ett tips är att åka till Knåda sport.

Här finns det hur mycket cyklar som helst, kanske inte just en rosa men det kanske du kan fixa till själv:-)



Hoppas allt är bra med er



Kram kram

Skrivet av: - sääändie
I

Tänk när Elsa får sin första cykel :) Inte långt kvar nu inte. Hoppas att du hittar den perfekta cykeln snart :) jag är också på jakt efter en ny! Vi får hjälpas åt & kika efter våra blivande "hojjar" ;D



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: