Godnattpuss,

I personligt.,
Efter en dag med jobb, mycket lek och mys med Elsa och J så myser jag för mig själv i soffan. ♥
Lilla prinsessan sover så sött sedan några timmar tillbaks och J är hos en vän och tittar på fotboll - så jag har lite egentid. Och då väljer jag att hoppa i pyjamasen, tvätta bort sminket och gosa in mig i täcket i vår stora soffa och titta på film. Gärna romantiska komedier eller 80-tals filmer ( såna som J absolut inte vill titta på, haha )
Kvällens första filmval blev Love and other drugs - och den var bra, ( det kommer en bättre recension någon annan dag ) nu ska jag fortsätta med ytterligare en film ( om jag hinner se klart den eller ej är fortfarande oklart, oddsen för att jag somnar i soffan är bra, haha ) men jag kan inte bestämma mig för om jag ska se Eat. Pray. Love eller No strings attached.

Och jag säger nog godnatt redan nu. ;)


  
Skrivet av: - sääändie
I

Mysigt med en egen filmkväll också :) Då får man titta på vilken film man vill. Toppen! Haha!



No strings attached är rätt bra :) Tittade på den för ett par dagar sedan. Så den skulle du nog gilla. Sen är ju inte ashton kutcher så ful heller :p



Vi hörs senare babe :)



PUSS!



Skrivet av: simone
I

hur gick jobbet? :) rätt chill va? ;)

Skrivet av: Annika
I

Var är det du jobbar? Är det sommarjobb? :)

Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Men visst va 'Love and other drugs' bra!? :)

Hyrde den i fredags ja. Brukar passa på att hyra lite sånna där "tjejfilmer" när karln ligger borta på jobb :p

Skrivet av: Thea
I

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en bloggdesign? Jag hittar ingen mailadress till dig så därför skriver jag här. Tack!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: