Fredag 27 maj,

I personligt.,

Igår fick jag hämta Elsa tidigare på dagis eftersom hon hade fått feber. Lilla trollungen då. ♥

( en bild från julafton, på vår lilla prinsessa. ♥ )
Så vi myste i soffan hela kvällen igår, och idag var J hemma med henne eftersom jag skulle till skolan en stund ( och sen var det egentligen tänkt att jag skulle ha jobbat på eftermiddagen, men eftersom det var så dåligt väder så höll sig campinggästerna mest i husvagnarna, heh. Och då finns det inte så mycket att göra. Så jag ska jobba hela dagen imorgon istället. )
När jag kom hem från skolan så lekte jag lite med Elsa, ( som fortfarande har 40 graders feber ) och sen byttes leken ut mot mys i soffan och barnkanalen på tv:n och då blev jag helt plötsligt väldigt trött. Så jag somnade på soffan och sov i över två timmar, och vet ni? Det var så himla underbart, haha. Och det var verkligen inte igår det hände, jag somnar nästan aldrig i soffan. Men när jag väl gör det, då är det typ världens skönaste lilla nap. :) haha.

Och för tillfället så tittar jag på Flashdance, lovely.
Men snart är det dags att gömma sig bakom kuddarna i soffan eftersom J och Hans vill att vi tittar på skräckfilm istället. Haha. Att försöka sova tidigt var min plan, men då borde jag redan ha somnat. :)


  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Vart jobbar du? :)

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridaforsblom.blogg.se/

Tack tack:-)

Med oss är allt bara bra:-)



Men att Elsa aldrig ska få vara frisk nån gång!

Hoppas hon piggnar på sej!



Kram kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: