Dagisfasoner.

I personligt.,
Alltså jag slutar aldrig att förvånas över hur löjliga en del människor är.

Att prata om ett lösenord till en löjlig blogg blir tydligen världens drama - som slutar med att det är alldeles för många personer inblandade ( av helt fel anledningar ) , och när någon får slut på argument och inser att han/hon har målat in sig i ett hörn så tar han/hon till dagisfasonerna och kommer med personangrepp där ord som fjortis används. Det är bara så himla skrattretande.
Att påstå att någon är fjortis, och alltid har varit det och aldrig kommer växa upp - utan att ens ha träffat personen i fråga i det verkliga livet känns bara så otroligt barnsligt. Och att sen inte ens kunna förklara varför han/hon tycker att människan är fjortis får mig också att vilja skratta.
Det är ungefär som när man var liten och bråkade med någon - då kunde man säga att personen var en fjortis - bara för att man hade slut på riktiga argument och kände sig dum, då skrek man fjortis, bara för att hävda sig. Dagisfasoner.

Och att gå bakom ryggen på någon är för mig om man t.ex. tror att en viss person har lämnat ut lösenordet ( till den löjliga bloggen ) och då, istället för att fråga personen i fråga om han/hon lämnat ut lösenordet och få ett ärligt svar på en gång ( och slippa en hel del onödigt bråk ), berättar för andra människor att personen i fråga inte går att lita på, han/hon lämnar ut lösenordet till andra personer osv. Det känns bara så löjligt. Varför sprida ut att personen är oärlig när han/hon inte ens gjort något fel? Att anklaga någon utan några som helst bevis - dagisfasoner återigen.

  
Skrivet av: - sääändie
I

att "detta" har gått & blivit en stor grej - är bara löjligt. och att ta till personangrepp som du skriver är också helt fel. den personen som har blivit kallad för fjortis, är för mig absolut ingen sådan. Den person som har yttrat sig om det, kan nog inte känna personen i fråga.



Sen att anklaga människor utan några som HELST bevis för om det är så, är bara för mkt. sådant TÅL jag bara INTE. Det är när man går bakom ryggen på andra människor & spekulerar fritt & så med andra människor som det uppstår skitsnack & rykten. Rykten som sedan kan visa sig vara helt felaktiga. Vilket det är i detta fall. Det är bara så synd att det ska gå så långt. Men personerna som är inblandad i detta vet nu hur det ligger till & vart man har varandra. Sen är det upp till var & än hur man hanterar det.



Det är tur att man vet vilka som är ens vänner & det är dom man ska hålla sig till också :)



Du är så bra min vän - glöm aldrig det ♥

PUSS ♥

Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

Meh, va är det nu för töntar som har vare i farten? Dagisfasoner gillar vi inte!! Jag fattar inte riktigt vad som hänt :p Tror allt att vi får ha en dejt snart så jag kan få en förklaring ;)



puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: