Älskade Sara.

I De allra bästa.,

Sara är nog en av världens bästa grannar ( till skillnad från de som bor i lägenheten mellan oss, haha ) och en väldigt underbar vän. ♥
Och tänk att vi inte ens har varit vänner i ett år och ändå känns det som om vi varit vänner hela livet. ♥
Hon hjälper alltid till, oavsett om det gäller barnvakt till Elsa eller att titta till våra små katter när vi är bortresta. Jag kan vara bitter och grinig tillsammans med henne, skratta och vara arg - ibland på samma gång, haha. :)
Trots att vi är olika så är vi lika. Hon är svart och jag är rosa, hon är döskallar och jag är hello kitty. ;) haha. Och hon är inte bara min vän, hon är Elsas lekkamrat på samma gång. hihi. ♥

Tack Sara
. ♥

  
Skrivet av: - säändie
I

Det är tur att du har en sådan fin & bra vän som Sara :) ♥



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: