5.maj.2011

I personligt.,
Idag har det varit ännu en kreativ dag i skolan - många idéer som tar form och ett väldigt lyckat möte. :) Imorgon är det dags för nästa möte och jag håller tummarna för att det går åtminstone hälften så bra. :) hihi.
Vi har döpt vår lilla "reklambyrå" till MAAJS & CO ( HAHA ) som är ett anagram på första bokstäverna i våra namn ( vi som är med i gruppen alltså ) och idag tog vi en liten välbehövlig paus i dator-tittandet och åkte till Lokstallarna för att fotografera lite och vi själva var såklart motivet. Johanna blev en klätterapa och vi alla levde lite farligt och skrattade nästan tills tårarna rann. ;) haha.
En finfin dag med andra ord. :)

Och den fortsatte på samma vis,
jag hämtade sötaste Elsa på dagis - vi åkte hem och lekte, hon fick bada och sen kom älskade J hem. ♥
Då lekte vi lite mer, jag dammsög i vår lortiga lägenhet och sen blev det lite soffmys innan jag nattade Elsa och J gick ut för att meka lite med min bil.

Nu tittar vi på Herr & Fru på tv och myser lite bara. :) Och det blir en tidig kväll ( som alla andra dagar den här veckan ) om jag ska orka kliva upp tidigt imorgon. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: