Pluggbubblan,

I Grafisk design,
Mina studier går bra nu, för första gången på väldigt länge så känns det som om jag har allt under kontroll? ( pepper, peppar, ta i trä. haha )
Vi har fått ett stort projekt, som innefattar ungefär 200 timmars jobb och är något vi kommer hålla på med i 6-7 veckor. :) Jätteskoj. Kortfattat så är det ett personreportage om ( i mitt fall ) illustratörer ( jag kommer göra två separata reportage ), där vi ska intervjua, skriva text, lägga in bilder / illustrationer och sammanfatta det hela i tidskriftsformat - och även göra en mindre hemsida där allt som står med i häftet / tidningen kommer finnas, tillgängligt på internet. :)

Och det här känns jätteskoj. :) En bra praktisk övning. Och jag har så himla duktiga illustratörer att skriva om så det gör att det blir ännu roligare. :)

Så nu vet ni vad jag gör i min lilla pluggbubbla. :) tihi.

  
Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

Oj, va kul det var att gå in på min blogg idag =) Ser att det är någon som har legat i ;) Tack för det <3



Skönt att du också är på bättringsvägen. Ett friskhetstecken är ju att du har bloggat lite ;) Äntligen =)



Herregud vilken spännande och framförallt LÄRORIK uppgift, precis så som det ska vara i skolan. Annat mot för vår helt jävla värdelösa kurs som jag blir galen på. Man undrar ju verkligen hur dom som lagt upp kursen tänker? Aja... det är bara att bita ihop och försöka hitta nåt användbart till framtiden! :p



Njaaaa, jag vill helst inte att snön ska försvinna riktigt än! Jag vill ju gärna att det ska få vara påsk först! Dessvärre verkar det ju som att det nog blir en rätt snöfri påsk om det ska fortsätta tina så här :(



Kramar

Skrivet av: - säändie
I

vad bra att det har börjat lossna lite ang. plugget! Du gör det så bra vännen & projektet som du håller på med nu, kommer bli superbra. Jag fick ju ett smakprov igår & det var bra :) Heja!



Keep up the good work honey!



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: