Lördagen,

I personligt.,
Började tidigt då det var min tur att kliva upp med vår morgonpigga lilla prinsessa - och mina ögon blödde, haha. Jag var så himla, himla trött. Så jag somnade nog på golvet i Elsas rum en stund, mitt i all lek. Haha. ♥
Och sen tvättade jag ansiktet med kallt vatten innan jag tog tag i dagens städning - diskade, vattnade blommorna, dammade, dammsög och allt annat som hör till. :) Och när J vaknade så gjorde jag mig iordning, tog på mig kläder och fejset. ;) haha.
Sen for vi ner på stan, där vi mötte J:s föräldrar. Efter en lyckad shoppingtur ( J hittade ett par skidor på rean, och eftersom det var det enda vi skulle handla så var vi färdiga ganska tidigt. ) och då bjöd J:s föräldrar oss på lunch. :) jummie.

När vi kom hem så plockade jag ihop alla mina hårstyling-produkter ( plattång, volume-master, hårspray, hårnålar etc. ) och massor med smink eftersom jag skulle åka hem till Camilla och styla henne inför kvällen, då hon skulle iväg på dans. :) tihi. Jag tycker det är så himla skoj att göra iordning mina vänner inför en utekväll, då det är så mycket enklare än att styla sig själv. Haha. Jag får vara liten igen ( ni vet, när man sminkade sina dockor och gjorde dem fina i håret, haha. )
Och hon blev sååå vacker ( även om hon alltid är det ). ♥

En liten dagens-out-fit-pose i sann Mikaela och Sändie-anda ;D haha.


Ögonskuggan. :)

Fina Camilla. ♥

Kvällen blev lugn, J bjöd på god mat och sen fick jag besök av fina Sändie. :) hihi. Vi åt bullar, tittade på Körslaget, efter det en film som gick på tv, och så pratade vi som bara vi kan. :) ♥
Och jag fick tvätta ansiktet med kallt vatten flera gånger under kvällen då jag var så himla trött. Haha.

Tack mina raringar för en jättebra lördag. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: