Jag säljer en jättefin silvrig väst.

I Vackra ting,
Elsa har fått en jättefin silvrig täckväst men den är för liten för henne. :( Så därför tänker jag sälja den, till någon av mina läsare. :)
Den är helt oanvänd ( lappen sitter kvar ) och den är i en lite puffigare modell med tryckknappar. :) Den här även ett fint sammetsband som dekoration med en liten rosett. :)

Så alla mammor som har en liten prinsessa som använder storlek 74/80 eller mindre borde definitivt lägga ett bud på den här fina västen. :)


Framsidan på västen. :)

Dekorationsbandet med rosetten. :)

Tryckknappar. :)


Baksidan av västen. :)

Jag tycker verkligen att det är jättesynd att Elsa inte kan använda den eftersom den är så himla fin. :) Och kommer vara helt underbar att använda hela våren. :)


För att lägga ett bud på västen så kommenterar du det här inlägget med ditt namn, din mejladress och ditt bud. :)
Inlägget kommer uppdateras hela tiden till auktionens slut med det senaste budet. Och självklart kan jag skicka västen, då betalar köparen frakten. :)

Auktionen avslutas söndagen den 20 / 3 klockan 19.00 Lycka till. :)

Utropspris: 80 kronor.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: