Förlovning,

I De allra bästa.,
Åh, vilken underbar dag.
Idag har jag och J varit tillsammans i 3 år, har en alldeles, alldeles underbar dotter och vi många mysiga år att se framemot. ♥
Och som för de allra flesta så är livet en bergochdalbana, huvudsaken är att man finns där för varandra och att man hjälps åt. Och visar varandra all den kärlek och omtanke man känner. ♥

J brukar alltid få ett fint kort av mig, där jag skriver något fint till honom på våra årsdagar, födelsedagar, alla ♥:ns dag och självklart fick han ett idag också. Och i kortet skrev jag att jag gärna vill förlova mig med honom. Då ger han mig en puss och sen tar han fram en ask från Guldfynd ur sitt nattduksbord och sen går han ner på knä och öppnar asken - och i den gömde sig förlovningsringar. ♥
Behöver jag säga att jag blev överraskad? :)
Så himla skoj att vi både tänkte likadant men han hade tänkt lite längre och ordnat ringar och planerat för länge sen att förlova sig med mig på vår årsdag. ♥
Älskade J.


Det blev stålringar,
de tillhör inte Guldfynds ordinarie sortiment utan man får beställa dem - men ringen som jag valde hade blivit beställd av en kund tidigare ( men när ringen kom till Guldfynd hade de ångrat sig ) och storleken på ringen var alldeles perfekt för mig, så det var helt enkelt meningen att jag skulle ha den. tihi. :) Min ring har en rad med stenar och J:s ring kommer vara alldeles slät. Och när J:s ring kommer till butiken så ska vi skicka in båda ringarna samtidigt för att få dem graverade, min kommer graveras på insidan och J:s kommer graveras på utsidan.
Vi ville ha lite personligare förlovningsringar och då passade det bra med stålringar, stenar för min del och gravering på utsidan för J:s del. ♥

Johan och Elsa är de som betyder allra mest för mig. ♥
Min alldeles egna tokiga, mysiga och underbara familj.

  
Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Men åååh, måste jag vara så känslig? Nu sitter jag här med tårar i ögonen IGEN! Guud va fint, grattis igen!

Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Hehe jaa det är ju så :P Ja vi har varit förlovade sen den 10/7-2008 :) Tack, vi älskar dom nya möblerna :) Ville först ha ett helvitt bord men det kändes inte så lämpligt med snart 2 barn :P Blir väl lätt märken och det är ju inte gratis att köpa nya möbler :P Våra tidigare möbler va ju också väldigt gamla och rangliga :P hehe.

Skrivet av: Anonym
I

Oj så fint! Grattis ännu en gång :)

Skrivet av: Annika
I

Grattis igen! Är så glad för er skull! :) Kram

Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Men åååhhh så fint, och gud vad gulligt av honom, stort grattis igen :)

Skrivet av: Sandra
I

Men Grattis!! :D

Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

ojoj vad snabb man är på att svara då :p



Ja han är en liten rockstar minsann :p

Ja för fasen, det är hit man kommer om man vill käka lite kött vettu ;) Hoppas allt är bra med er, kram

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Ja, känns roligt att han vågar ta några steg iaf :)



Fin ring förresten =)

Skrivet av: - sääändie
I

STORT GRATTIS till förlovningen vännen & vilken fin ring ♥ Kul att ni har det hela lite mer speciellt med ringarna. Äntligen tog han steget, himla skoj & rätt häftigt att ni båda tänkte i dessa banor samtidigt :)



Vi ses imorgon ♥

Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linahelena.blogspot.com

åh grattis!

Skrivet av: Sofie
I

Grattis till er! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: